Wat is een bumper ad?
Een bumperadvertentie is een korte videoadvertentie die meestal voor of na een YouTube-video wordt weergegeven.
Bumperadvertenties zijn slechts 6 seconden lang, dus ze zijn perfect voor het leveren van een snelle, aandachttrekkende boodschap. Omdat ze zo kort zijn, zijn bumperadvertenties minder opdringerig dan andere vormen van reclame, waardoor ze ideaal zijn voor het bereiken van potentiële klanten die al bezig zijn met het bekijken van een video.
Gratis SEO analyse t.w.v. €297,-
Belofte: we gaan je verrassen met dingen die je nog in geen 1 SEO scan hebt gezien.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
SEO For You heeft geweldig geholpen. Vanaf het eerste contact werd er een realistisch beeld geschept over de te behalen targets. Tussentijds was er regelmatig prettig contact waarbij de voortgang besproken werd.
Als u overweegt gebruik te maken van bumper advertenties, moet u rekening houden met de voor-en nadelen alvorens een beslissing te nemen.
Voordelen van een bumper ad
- Ze zijn minder opdringerig dan andere vormen van reclame
- Ze zijn perfect voor het leveren van een snelle, aandacht trekkende boodschap
- Ze zijn ideaal voor het bereiken van potentiële klanten die al bezig zijn met het bekijken van een video.
Nadelen van een bumper ad
- Ze zijn slechts 6 seconden lang, dus je moet een sterke impact snel te maken
- Omdat ze zo kort zijn, kan het zijn dat u niet alle informatie die u wilt overbrengen in uw bumperadvertentie kunt opnemen.
Hoe stel je een bumper ad op?
Bij het maken van een bumper advertentiecampagne, moet u rekening houden met het volgende:
Uw doelgroep: Wie wil je bereiken met uw bumper advertentie?
Uw video: welke video wilt u gebruiken voor uw bumperadvertentie?
Uw budget: hoeveel bent u bereid te besteden aan uw bumper advertentie campagne?
Uw doelstellingen: wat hoop je te bereiken met je bumper advertentie campagne?
Zodra je deze factoren hebt overwogen, kun je je bumper advertentiecampagne maken. Om dat te doen, moet je:
- Kies je video: selecteer een video die je wilt gebruiken voor je bumperadvertentie.
- Kies je doelgroep: bepaal de mensen die je wilt bereiken met je bumperadvertentie.
- Maak je bumperadvertentie campagne: ontwikkel een plan voor hoe je je bumperadvertentie gaat maken en afleveren.
- Meet uw resultaten: volg het succes van uw bumperadvertentiecampagne.