Gratis SEO analyse
t.w.v. €297,-

97% van de bedrijven laat groeikansen in online liggen. Een SEO analyse geeft inzicht over de grootste verbeterpunten van je website.

  • Reactie binnen 1 werkdag
  • Concreet stappenplan voor hoger rendement
  • Fysiek of via video-call gepresenteerd

Ontdek welke SEO onderdelen voor jou het meest effectief zijn! Benieuwd waarom je concurrenten (nog) boven jouw website ranken?

Claim dan nu je gratis SEO audit door onderstaand formulier in te vullen of te bellen met 085 – 760 3598.

    Gratis SEO analyse aanvragen

    door | 20 november 2021

    Een SEO analyse geeft u inzicht over de grootste verbeterpunten van uw website en meer. Ontdek welke SEO onderdelen voor u het meest effectief zijn!

    SEO analyse

    De wereld van SEO, oftewel Search Engine Optimisation, is een ingewikkelde wereld. Ben je zelf wel eens gaan Googlen op jouw bedrijfsnaam? Dan vind jij jouw bedrijf waarschijnlijk bovenaan in Google.

    Maar, dit is voor potentiële klanten vaak niet het geval. Zij zoeken met een specifieke vraag en er zijn natuurlijk meerdere bedrijven die een antwoord hebben op hun vragen.

    Wil jij wel hoger in Google komen? Dan start dit met een SEO analyse. Dit wordt vaker ook een SEO scan of SEO audit genoemd. Online staat er heel veel informatie over SEO. Deze informatie zou jou kunnen helpen bij het maken van jouw eigen SEO scan.

    Maar, zoals jij als ondernemer waarschijnlijk weet, heeft iedereen zijn eigen kracht. Hoe een SEO analyse in elkaar steekt, kun je hier vinden.

    Of je er daarna zelf mee aan de slag wilt gaan? Dat is aan jou! Onze SEO audits zijn altijd gratis. Vraag er daarom vandaag eentje aan om erachter te komen waar jouw website wel wat ondersteuning zou kunnen gebruiken en hoe wij jou verder van dienst kunnen zijn.

    Denk daarbij aan het aanleveren van sterke SEO teksten of het maken van white-hat backlinks.

    Wat wij voor jou kunnen betekenen

    SEO is blijvend
    In tegenstelling tot SEA (Google Ads), is SEO blijvend. De behaalde resulataten zullen niet ineens verdwijnen nadat de werkzaamheden stoppen. Dit betekent dat je maandelijks kunt doorbouwen op de afgelopen werkzaamheden en resultaten.

    Giga potentieel rendement
    Bezoekers via SEO zijn “gratis”. Je moet een investering leveren in de vorm van tijd om de top posities te behalen, maar vervolgens blijven deze posities renderen. Door maandelijks aan je SEO-campagne te werken, vergroot het rendement exponentieel.

    Alles is meetbaar
    SEO is meetbaar. We kunnen precies in kaart brengen hoeveel posities, bezoekers, leads en omzet er is gerealiseerd met SEO zodat u te allen tijde weet of die geïnvesteerde euro meer heeft opgeleverd.

    ✅ Snel terugverdiend
    ✅ Volledig transparant
    ✅ Volledig transparant
    ✅ Meetbaar resultaat

    Wat is een SEO analyse?

    Komen er onvoldoende bezoekers op jouw website? Dat kan komen omdat jouw website nauwelijks vindbaar is op Google. Er zijn verschillende manieren om er voor te zorgen dat er mensen op jouw website komen.

    Gebruik je social media? Dan kunnen bezoekers vanuit jouw facebook, Instagram, linked of pinterest bij jouw website uitkomen. Schrijf jij een wekelijkse of maandelijkse nieuwsbrief aan jouw klanten?

    Dan is de kans aanwezig dat zo via een link in die nieuwsbrief op jouw website uitkomen. Wil je echt nieuwe bezoekers bereiken?

    Dan is het van groot belang dat je gevonden wordt in de zoekmachines. Een SEO analyse is de eerste stap die je moet zetten om dit waar te maken. Dankzij zo’n SEO scan ontdek je welke onderdelen van jouw SEO strategie werken en welke delen nog wat werk kunnen gebruiken.

    Heb je nog nooit een SEO analyse laten doen? Dan is de kans groot dat er nog veel werk aan de winkel is. Helemaal niet erg! Met een goede SEO campagne gaat dit helemaal lukken.

    Een SEO scan zorgt er dus voor dat je weet hoe de zaken lopen als het neerkomt op jouw vindbaarheid in de zoekmachines. Het zorgt er voor dat je gaat analyseren wat je nu al doet en wat je in de toekomst beter kunt gaan doen.

    Voor wie maken we een SEO analyse?

    Iedereen die een website beheert, kan een SEO audit gebruiken. Dankzij zo’n SEO scan kun je ontdekken wat al goed loopt en wat nog werk verdient. De soorten websites waar wij vaker SEO scans voor maken zijn:

    • Restaurants met een eigen website die hun menu’s online tonen. Voor zulke restaurants is het handig om door potentiële klanten die daadwerkelijk in de buurt wonen en op zoek zijn naar een specifieke soort maaltijd gevonden te kunnen worden. Bij SEO analyses voor dit soort websites houden we hier uitgebreid rekening mee.
    • Webshops die hun producten beter vindbaar op Google willen hebben. Iedere webshop heeft iets anders te bieden. Webshops zijn vaak niet net zoals warenhuizen, ze zijn vaak juist wat kleiner en hebben een specifiek aanbod. Dit betekent dat een SEO audit voor zo’n klant ook gericht moet zijn op de specifieke producten die de klant verkoopt. Uiteraard is dit iets waar wij op letten bij het maken van de SEO analyse.
    • Blogs met belangrijke informatie waarbij de schrijver graag het antwoord op vragen van potentiële lezers wil geven. Honderden blogs schrijven over een specifiek onderwerp is hartstikke leuk. Bloggers genieten er enorm van om hun kennis met de wereld te delen. Waar ze minder van houden is blogs die ongelezen blijven. Door specifiek op SEO in te zetten, weten bloggers zeker dat ook hun waardevolle content gevonden kan worden. Onze SEO scans zijn er op gericht precies uit te zoeken hoe een blogger verder kan groeien.
    • Vergelijkingswebsites die over een specifiek product of onderwerp gaan. Op een vergelijkingssite wordt niet zomaar alles vergelijken. Vaak wordt er gebruik gemaakt van ingewikkelde algoritmes om allerlei vergelijkingen te kunnen maken. Hartstikke zonde dus als de website door veel te weinig bezoekers gevonden wordt. Door een goede SEO scan te laten maken, weten de makers van zo’n website precies waar ze nog aan zouden kunnen gaan werken. Zij zien vaak in no-time de hoeveelheid bezoekers stijgen!
    • Bedrijven die diensten aanbieden waar mensen specifiek naar Googlen. Met de komst van audio interfaces wordt er steeds regelmatiger een specifieke vraag gesteld aan Google. Hier kunnen wij rekening mee houden in onze SEO audit. Door te bekijken welke content nu al online staat en welke vragen ermee beantwoord worden, heeft de website de kans om hun vragen en antwoorden aan te scherpen. Een SEO analyse helpt bij het onderzoeken waar nog voldoende potentie zit voor een ondernemer.
    • Bedrijven die graag binnen een bepaalde reikwijdte gevonden willen worden. Er zijn bedrijven die landelijke diensten aanbieden en er zijn bedrijven die lokale diensten aanbieden. Het is belangrijk om tijdens het maken van een SEO analyse te weten wat de situatie van de klant is. Uiteraard zorgen wij er voor dat we bij iedere SEO audit bekijken wat de behoeften van de klant zijn en spelen we hier op in.

    Het maken van een SEO analyse is een belangrijke stap om jouw bedrijf verder te laten groeien. Maak vandaag nog gebruik van onze gratis SEO audit en ontdek hoe wij jouw bedrijf verder vooruit kunnen helpen.