Gratis SEO analyse
t.w.v. €297,-

97% van de bedrijven laat groeikansen in online liggen. Een SEO analyse geeft inzicht over de grootste verbeterpunten van je website.

  • Reactie binnen 1 werkdag
  • Concreet stappenplan voor hoger rendement
  • Fysiek of via video-call gepresenteerd

Ontdek welke SEO onderdelen voor jou het meest effectief zijn! Benieuwd waarom je concurrenten (nog) boven jouw website ranken?

Claim dan nu je gratis SEO audit door onderstaand formulier in te vullen of te bellen met 085 – 760 3598.

    Wat is een canonical url??

    Canonical URL’s zijn een manier om zoekmachines te vertellen welke versie van uw pagina het origineel en belangrijkst is. Dit helpt SEO te verbeteren en problemen met duplicate content te voorkomen.

    Benieuwd waarom uw concurrenten (nog) boven uw website ranken? Claim dan nu uw gratis SEO audit of bel 06 28 20 20 96

    Reviews SEO For You | Freelance SEO Specialist

      Gratis SEO audit t.w.v. € 295,-
      97% van de bedrijven laat online groei kansen liggen.

      Website *

      Reactie binnen 1 werkdag
      Concreet stappenplan voor hoger online rendement
      Fysiek of via video-call gepresenteerd

      Wanneer stel je een canonical url in?

      Wanneer je meerdere versies van een website hebt, of verschillende pagina’s die hetzelfde doel dienen, kun je een canonieke URL gebruiken om ervoor te zorgen dat Google weet welke versie het belangrijkst is.

      Dit is handig wanneer je verschillende pagina’s hebt met gelijkaardige inhoud, maar je wilt slechts één pagina van alle pagina’s tonen in Google, want dit is de ‘hoofdpagina’ over dit onderwerp. Hiermee zorg je dat je eigen URL’s met elkaar gaan concurreren in Google.

      Tips bij het instellen van een canonical url

      -Zorg ervoor dat je linkt naar de juiste canonieke URL. Als je bericht een link heeft van een andere auteur of website, zorg dan dat die naar de juiste pagina wijst! Dit vergt misschien wat onderzoek in Google Analytics en andere hulpmiddelen

      -Gebruik 301 redirects in plaats van alleen een canonieke url als je mensen direct naar een andere website/pagina wilt sturen

      -Als je meerdere versies van een pagina hebt voor verschillende talen of regio’s, gebruik dan hreflang tags zodat gebruikers (en Google) gemakkelijk kunnen zien welke versie ze moeten gebruiken op basis van hun locatie/browser taal instellingen. Ook zoekmachines pikken deze informatie automatisch op als ze correct geïmplementeerd zijn .